62016Kvě

Dokážeme ulevit od bolesti

Lidem každého věku, kteří trpí bolestí, pomáhá od loňského listopadu v Čáslavi nové Čáslavské fyzioterapeutické centrum. Bolesti se v něm mohou zbavit nejen sportovci, kteří přetěžují své svaly, ale i ti, kterým ochabují u počítačů nebo při sedavém zaměstnání. S čím nejčastěji sem lidé přicházejí a čím jim tady pomáhají od bolesti, na to jsme se zeptali fyzioterapeutky Martiny Vyhnálkové.

Jakou bolestí vaši pacienti nejčastěji trpí?
„Nejčastěji za námi chodí lidé s bolestí zad, a to hlavně v krční a bederní oblasti. Také sem chodí lidé s bolestmi hlavy. Dokážeme jim pomoci s prvotní úlevou od bolesti a jsme jim nápomocni radou, jak se dalším bolestem vyhnout. Bohužel ale neumíme zázraky a nutná je déledobá spolupráce pacienta. Nereálná jsou totiž očekávání, že bolest navěky zmizí po 1 až 2 návštěvách, bez vlastního přičinění. Většina problémů na pohybovém aparátu se tvoří roky a my je nejsme schopni za týden vyřešit.“

V centru nabízíte několik metod, o kterou je největší zájem?
„Největší zájem je o metodu spirální stabilizace páteře spolu s manuálními technikami.  Ta slaví už 25 let úspěchy hlavně u pacientů s bolestmi páteře v bederní, hrudní i krční oblasti, u pacientů s akutním výhřezem ploténky a u skoliózy. Je to sestava cviků dle MUDr. Richarda Smíška, která může pomoci komukoli, kdo trpí bolestmi zad nebo chce poruchám páteře předejít. Hodně táhnou i měkké techniky a lymfodrenáže.“

Komu vaše služby pomáhají?
„Komukoli, kdo trpí bolestí. Cestu k nám si už našli lidé různého věku, nejmladší holčičce je 6, nejstaršímu klientovi 80 let.“

Jakou metodu pro zbavení se bolesti užíváte vy sama?
„Většinou sáhnu po tejpech, které mi uleví od akutní bolesti, a pak – a mám to vyzkoušeno – už stačí jen pár minut cvičení zmíněného SM systému.“  Současně si lze zakoupit některé rehabilitační pomůcky přímo u nás nebo je nabízí největší internetová lékárna Lékárna.cz.

Kde najdete Čáslavské fyzioterapeutické centrum
Čáslavské fyzioterapeutické centrum (CFC) je moderní zdravotnické zařízení v historických prostorách měšťanského domu na náměstí Jana Žižky z Trocnova (nad lékárnou Pod štítem). Díky modernímu vybavení a v rukou odborníků – fyzioterapeutů a rehabilitačních masérů – zde najdete úlevu od bolesti různého druhu.
Pomůžeme vám vrátit se co nejrychleji do běžného života bez bolesti – ať už jste po operacích či úrazech.

Čáslavské fyzioterapeutické centrum sídlí na adrese Žižkovo náměstí 148 v Čáslavi (v 1. patře domu nad lékárnou)
telefon: 720 731 960
email pro objednání info@fyziocaslav.cz